Aktualności -
Aktualności
29.03.2016 |
Prezydent Miasta Ełku w dniach 29-31 marca 2016 r. zaprasza mieszkańców na spotkania informacyjne w celu przekazania zasad wdrażania Programu „Rodzina 500+" w Ełku. Na pytania ełczan odpowiedzą pracownicy Wydziału Świadczeń Urzędu Miasta Ełku.
W celu przekazania szczegółowych informacji na temat Programu „Rodzina 500+" w Ełku odbędą się spotkania informacyjne dla mieszkańców. Podczas spotkań będzie można poznać zasady wdrażania programu, dowiedzieć się jak wypełnić i złożyć wniosek, a także zadać pytanie pracownikom Wydziału Świadczeń Urzędu Miasta Ełku.
Harmonogram spotkań:
- 29 marca, Os. Tuwima – Zespół Szkół nr 1, godz. 16.00
- 30 marca, Os. Północ II – Szkoła Podstawowa nr 3, godz. 16.00
- 31 marca, Os. Konieczki – Gimnazjum nr 3, godz. 16.00
- 31 marca, Centrum – Urząd Miasta Ełku (sala konferencyjna), godz. 18.00
Przewidywany czas spotkania: ok. 1 godz.
Złóż wniosek przez InternetWnioski o świadczenie z programu "Rodzina 500+" będą przyjmowane również przez Internet (m.in. za pośrednictwem platformy internetowej „ePUAP").
W tym celu uzyskaj bezpłatny podpis elektroniczny (tzw. profil zaufany):
- zarejestruj się na stronie www.epuap.gov.pl,
- potwierdź profil zaufany (przyjdź z dowodem osobistym lub paszportem do Urzędu Miasta Ełku, II piętro pok. 246, tel. 87 732-62-46).
