Aktualności																						 - 							
									
								Wydarzenia							
					
			
				
		
						
				21.09.2015 | 			
					
					
						
					
		
				
				
		 
W Urzędzie Miasta Ełku, rozpoczął się proces wdrażania Systemu Identyfikacji Masowych Płatności. Każdemu ełckiemu podatnikowi zostaną przyporządkowane indywidualne rachunki bankowe, na które należy dokonywać wpłat.
Osoby uiszczające podatki i opłaty na rzecz Urzędu Miasta Ełku zostaną poinformowani o nadaniu indywidualnego numeru rachunku na każdą z wymienionych poniżej należności.
Z chwilą otrzymania takiego numeru, wpłat należy dokonywać wyłącznie na podane rachunki. Pozostałych opłat należy dokonywać zgodnie z dotychczasowymi zasadami.Podatki i opłaty objęte masowymi płatnościami:
- Podatek od nieruchomości, rolny, leśny.
 
- Podatek od środków transportowych.
 
- Opłaty za wieczyste użytkowanie.
 
- Opłaty za „wywóz śmieci" (gospodarowanie odpadami komunalnymi dotyczy osób fizycznych, Wspólnot Mieszkaniowych oraz Spółdzielni Mieszkaniowych).
 
- Wykup lokali mieszkalnych na raty (osoby fizyczne).
 
Osoby fizyczne płacące podatek od nieruchomości, rolny oraz leśny otrzymają informacje o nadanym indywidualnym numerze rachunku bankowego w decyzjach podatkowych na rok 2015/2016.
W stosunku do pozostałych wymienionych należności, powiadomienia o nadanym indywidualnym numerze rachunku bankowego będą wysłane sukcesywnie.
W przypadku nieotrzymania lub zagubienia numeru indywidualnego rachunku bankowego niezbędnego do prawidłowego dokonywania wpłat, należy zgłosić się o ponowne jego wydanie osobiście do Referatu ds. Podatków i Opłat Lokalnych, pokój nr 04 lub telefonicznie:
- (87) 732-62-13,
 
- (87) 732-62-58,
 
- (87) 732-61-08,
 
- (87) 732-62-56.