Aktualności -
Aktualności
29.03.2016 |
Z inicjatywy Prezydenta Ełku od 1 kwietniu 2016 r. rusza projekt wdrożenie "Ełckiej Karty Seniora". Projekt przewiduje zniżki dla osób, które ukończyły 60 rok życia i są zameldowane na terenie Miasta Ełku. Karty będą wydawane bezpłatnie na czas nieokreślony po pozytywnej weryfikacji wniosku w terminie 1 miesiąca od dnia złożenia wniosku.
Już od 1 kwietnia 2016 r. w Wydziale Polityki Społecznej Urzędu Miasta Ełku będzie można pobrać wnioski o przyznanie Ełckiej Karty Seniora. Wnioski będą przyjmowane przez cały rok.
Inicjatywa jest elementem polityki społecznej realizowanej w Ełku, wspierającej seniorów zamieszkałych na terenie naszego miasta. Celem wprowadzenia karty jest:
- przeciwdziałanie marginalizacji i wykluczeniu
- umocnienie ich roli w społeczeństwie,
- podniesienie jakości życia,
- zwiększenie dostępności do oferty kulturalnej, rekreacyjnej, sportowej oraz rehabilitacyjnej.
Karta uprawnia do:
- 25% zniżki od przysługującego biletu, zgodnie z obowiązującym cennikiem na usługi (korty, lodowisko, park wodny, park linowy, siłownia, sauna, fitness, nauka pływania) organizowane przez Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji,
- 50% zniżki na korzystanie z ofert i na udział w wydarzeniach organizowanych przez Muzeum Historyczne w Ełku,
- 20 % zniżki na wydarzenia, których wyłącznym organizatorem jest Ełckie Centrum Kultury oraz biletów na filmy w kinie ECK w wysokości 10 zł ( oprócz seansów, na które zniżka dla seniorów ustalona jest oddzielnie: Senior w kinie, retransmisje i inne),
- zniżki na korzystanie z oferty partnerów akcji – ełckich przedsiębiorców, którzy przystąpią do inicjatywy „Ełckiej Karty Seniora" na podstawie porozumienia.
„Ełcka Karta Seniora" przyznana zostanie ełckim seniorom, bez względu na status materialny. Karty będą wydawane bezpłatnie na czas nieokreślony po pozytywnej weryfikacji wniosku w terminie 1 miesiąca od dnia złożenia wniosku.
Karta zostanie przyznana wyłącznie osobie fizycznej, która ukończyła 60 rok życia i jest zameldowana na terenie miasta Ełku.
Wnioski o wydanie karty można składać w Wydziale Polityki Społecznej Urzędu Miasta Ełku:
- za pomocą poczty elektronicznej na adres j.pajko@um.elk.pl
- oraz pocztą na adres Urząd Miasta Ełku Wydział Polityki Społecznej ul. Piłsudskiego 2, pokój nr 15 z dopiskiem „ Ełcka Karta Seniora".
Więcej na:
http://bip.elk.warmia.mazury.pl/system/obj/19278_UR.177.16.pdf