Aktualności - Aktualności

ecka_karta_senioraWydział Polityki Społecznej Urzędu Miasta Ełku od 1 kwietnia 2016 r. przyjmuje wnioski o wydanie "Ełckiej Karty Seniora". Projekt przewiduje zniżki dla osób, które ukończyły 60 rok życia i są zameldowane na terenie Miasta Ełku. Karty będą wydawane bezpłatnie na czas nieokreślony po pozytywnej weryfikacji wniosku w terminie 1 miesiąca od dnia złożenia wniosku.

Już od 1 kwietnia 2016 r. w Wydziale Polityki Społecznej Urzędu Miasta Ełku można składać wnioski o przyznanie Ełckiej Karty Seniora. Wnioski będą przyjmowane przez cały rok.

Inicjatywa jest elementem polityki społecznej realizowanej w Ełku, wspierającej seniorów zamieszkałych na terenie naszego miasta. Celem wprowadzenia karty jest:
Karta uprawnia do:
„Ełcka Karta Seniora" przyznana zostanie ełckim seniorom, bez względu na status materialny. Karty będą wydawane bezpłatnie na czas nieokreślony po pozytywnej weryfikacji wniosku w terminie 1 miesiąca od dnia złożenia wniosku.

Karta zostanie przyznana wyłącznie osobie fizycznej, która ukończyła 60 rok życia i jest zameldowana na terenie miasta Ełku.

Wnioski o wydanie karty można składać w Wydziale Polityki Społecznej Urzędu Miasta Ełku:
Więcej informacji oraz wzór wniosku na:
http://bip.elk.warmia.mazury.pl/system/obj/19278_UR.177.16.pdf